´

I am going to rida

Publicerad 2011-01-02 10:52:16 i Allmänt

Love min svengelska yes I rilly do.
Nu ska vi stiga upp och äta någonting, sen åker jag med Pellepump till rottne och sen ska jag rida - utan att ramla av!! Jag är duktig, för det har faktiskt pellepump sagt till mig..

Lite om igår, vi träffade Emil, var ute och gick i typ en timme sen gick vi in i bastun - utan Emil.
Mamma varnade mig om en väldigt hal stentrappa utanför mitt hus, jag visste att den var hal men nu har det slutat med ett blåmärke.. aoch. Har även två sugmärken, yesbox men inte på halsen där dom brukar sitta utan ett på varje arm haha..

Tog min första öl sen 25 februari 2010 - Det var typ lika äckligt som då men jag spydde inte av den och kanske kan lära mig dricka det.
Hm, ja.. Vi satt i bastun till klockan ett och bara pratade vilket var underbart.
Idag ska jag träffa Daniel och pellepump yesbox!

Nu ska vi äta för vi är awesome, typ.
pusss

Kommentarer

Postat av: B E X

Publicerad 2011-01-02 11:01:35

sv; öh nä? :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela