´

Nyvaken

Publicerad 2011-01-09 12:38:27 i Allmänt

Varför ska jag sova så länge dagen innan skolan för.. Varför har jag vänt på dygnet när jag visste att jag skulle vara för trött för skolan? Åh jag blir arg på mig själv. Wellowell. Jag ska göra någonting åt den här sissta med oerhört värda dagen på lovet, jag ska vänta till Daniel kommer hem till mig som tydligen ska kolla på herkules. Jag vet inte riktigt om jag orkar med herkules idag igen så jag ska nog tvinga på honom någon annan film. Ja, det låter fint!
Och imorgon är det skola igen, ni som börjar den 11 är det någon som vill byta plats med mig så jag får sova ut imorgon också? Hade varit skönt ja.
Jag ska börja röja upp på mitt rum så jag slipper skämmar massvis över stöket!
write to you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela