´

två tummar upp och grattis pappa <3

Publicerad 2011-01-12 15:20:03 i Allmänt

Lejonkungen 3 hade inte laddats ner pga någonting men nu är den klar äntligen. Jag kände mig väldigt lat och ville träna, men samtidigt tyckte jag så synd om pappa som jobbat en hel dag som måste komma hem och skotta hela jäkla gången så jag tog mig i kragen och gick ut för att skotta. FY.FAN. vad jobbigt det var, jag trodde allvarligt jag skulle dö där ett tag. Men jag gjorde en god gärning dessutom på min gullepappas födelsedag - GRATTIS föresten thihi, tror det får bli min lilla födelsedagspresent till honom haha.. Nä men som sagt så gjorde jag en fruktansvärt god gärning, och jag fick mig själv ett träningspass! Good job emeilia!

Nu ska jag unna mig själv en dusch sen ska jag kolla på lejonkungen 3 - äntligen hihi!
Jak har sån fin litN håret

Kommentarer

Postat av: eeeee is like e+m+m+y omG EMMY

Publicerad 2011-01-12 18:15:02

ja de är klart du ska få va med på min tavelvägg hihih <3

Postat av: queen

Publicerad 2011-01-12 18:36:39

tack,, allt bra? fina bilder

Postat av: eeeee is like e+m+m+y omG EMMY

Publicerad 2011-01-12 19:23:52

käftapa 0_0....

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela