´

utbränd för dagen

Publicerad 2011-01-28 20:52:48 i Allmänt

Hoppas ni alla har en underbar Fredag kväll ihop. Jag har umgåtts med min familj samt två fina små barn. Bastade och så.
Nu sitter jag uppe på rummet, lyssnar på soft musik, tänker, håller på att somna och njuter av ett gott glas vin faktiskt. Tycker det är rätt mysko att jag har börjat dricka vin nu, kul på sitt sätt!
Jag ska dra mig till kojs för imorgon ska jag åka till Kalmar med familjen för att gå på IKEA. Lite mysigt faktiskt, åker dock riktigt tidigt!
Så det här är nog allting för mig ikväll finisar, vi hörs imorgon en snabbis innan jag åker!
hugs N kisses.

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2011-01-28 22:07:47

:O jag vill med ha :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela