´

Bad updatetete

Publicerad 2011-07-04 17:01:17 i Allmänt

Molnen åker sakta över himlen och jag sitter inne som vanligt och degar.
Efter en fullspäckad helg så har min älskling åkt hem till sig igen. Lite kort om helgen, kanske inte så mycket att veta men ändå?
Fredag; Som vanligt låg jag och degade i min ensamhet i sängen, hade sån fruktansvärt dålig dag. Grät massa och höll på. Finfina Emelie kom hem och muntrade upp mig. 
Lördag; Städade rummet lite fint. Väntade på mina tre fina vänner inkl pojkvän. Nelly, Adam och Victor kom hit och umgicks med mig. Vi badade (trots att vädret inte var det bästa kanske? fast så var det ju ändå rätt fint..) Vi bastade och drack lite på kvällen. Gick och la oss, Victor och jag låg och pratade en bra stund. Hur mysigt som helst.
Söndag; vaknade första gången vid sex av att jag hade dunkande huvudvärk på båda sidorna av min tinning. Jag mådde illa efter alkoholen och dampigt ont i magen, somnade vid sju igen. Nelly och Adam åkte hem så fort vi hade ätit frukost sen gick Victor och jag och kollade på film resten av dagen typ. Härligt liv typ, känner att vi måste börja göra någonting.
Idag, måndag; Vaknade någongång runt tolv? Åt frukost. Sen gick vi upp och kollade på djungelboken. Som sagt, vi måste börja göra någonting än att bara ligga i sängen.. Tjockt!
Kommer inte att göra någonting under resten av dagen. Jag har ingen direkt ork till att göra någonting heller. Man blir så slö av att bara ligga i sängen så det är väl det jag ska fortsätta med.
Ha en fortsatt trevlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela