´

Believe it or not / guinness world records

Publicerad 2011-07-24 17:24:36 i Allmänt

MJ's alla skivor och genombrott mm
Världens längsta hår och skägg
Världens största träslev
Man som äter - ALLT
Världens längsta öron, stackars sate.
Världens minsta hund. Mindre än hundbenen!
Världens tyngsta bebis, 10.02 kg...
Världens äldsta man, över 200 år
Världens längsta kille, 2.78 tror jag
Ni ser nog själva...
Världens minsta tjej, dog som 19åring.
That's right, jag träffade harry potter!
Och mannen utan face
Eye see uuuuu
Visste inte att dinousaurerna levde fortfarande..
Inte fel med lite tortyr.
Likkista.
Flickan som somnade i trädet..
Jaaa, den åkte jag! Flera meter över marken trodde jag skulle dö innan vi lyfte
"Danskarna har tagit karusellkonceptet ett steg längre och lanserar nu Star Flyer på Tivoli köpenhamn. Det är en 80 meter hög skapelse och ser ut som en kombination av Gröna Lunds “Fritt Fall” och en slänggunga. Utsikten över Köpenhamn lär vara något i hästväg (om man vågar åka vill säga). Enligt Tivolits graderingssystem så får Star Flyer 10/10 för upplevelse, höjd och glädje och 9/10 för hastighet. Den klarar 12 personer åt gången och 960 personer i timmen. Topphastigheten är 70 km/h."
Fler bilder på facebook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela