´

Dålig natt

Publicerad 2011-07-30 11:45:57 i Allmänt

Även om jag var så trött så jag inte orkade hålla ögonen öppna igår kväll så gick det inte somna. Tårarna började rinna mer och mer, tvingade mig själv att sluta gråta när jag inte fick någon luft. Var så täppt i näsan och jag som knappt kan andas med bara munnen. Somnade med en dyngsur kudde och gråten i halsen, kändes väldigt bra. Inte.
Vaknade ett flertal gånger under natten också. Jävla drömmar.
Planer för idag då? Inte ett jota! Ska ligga inne i sängen idag pga det fucking dåliga vädret. Not fun at aaaall.
Jomen så att eee..
Ah, fin kudden blev efter cirka en minuts tårar. Gillar mascaran också! 
Duscha lite kankse, ah känns bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela