´

några saker ni förmodligen inte vet om mig....

Publicerad 2011-07-25 21:33:31 i Allmänt

  • Jag klarar inte av att sitta normalt på en stol eller i bil/buss. När jag äter mat sitter jag alltid med ett eller båda benen uppe vid hakan. 

  • Jag kan få full energi när jag är som tröttast. Det vill säga att jag skrattar åt precis ALLT. Jag börjar sjunga på massa olika låtar som jag inte hört på riktigt länge. 

  • Jag gillar att ta sprutor. När svininfluensan härjade så ringde jag och frågade mamma om jag fick ta den. Inte för att jag var rädd för sjävla sjukdomen utan för att jag ville ta spruta. 

  • Jag somnade nästan en gång när jag var hos tandläkaren och borrade i en tand. Både mamma och tandläkaren kollade konstigt på mig.. 

  • Efter jag fick min piercing i läppen när jag gick i sexan lovade jag mamma att jag inte skulle tjata om flera innan jag fyllt arton. Nu har jag en i naveln och i tungan. Den i läppen tog jag ut för ett år sedan pga mitt tandkött. Nu har jag börjat tjata om tatuering.

  • Som ni vet tänder väldigt många tjejer på magmuskler på killar. Inte jag. Här är det armarna som gäller, inte musklerna utan blodådrorna som brukar synas. Jag tycker även det är väldigt sexigt (på både killar och tjejer) med hesa röster. Inte alltid men ibland, beroende på vem personen är.. 

  • När jag gick i åttan eller liknande funderade jag väldigt starkt på att söka till Idol. Bara för det verkade så kul att stå och sjunga inför jurry ;) 

  • Jag blir mestadels aldrig bra på bild när andra männsikor tar kort på mig. Ser alltid sjuk ut, som att jag har något problem, tänker bjuda på den här bilden så ni vet.. 
  • Jag är en väldigt dålig förlorare i spel, beroende på vilka spel vill säga. Jag kan bli riktigt tjurig under sjävla spelet men förlorar jag det så tar jag det med ro.


    Nu vet ni lite mer. Låg igår och tänkte på massa saker, jag kom inte ens på hälften idag. Så är det när man är trött och inte kan sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela