´

Djungel George

Publicerad 2011-07-12 23:20:38 i Emeilia säger sitt

En gång för alla.. Jag la mig och kollade på Djungel George, älskar filmen, har alltid gjort.. Men så får dom iden att göra en tvåa? EN TVÅA!? Det är nästan lika dumt som att dom gjorde en tvåa på Titanic..
I alla fall, jag skulle kolla på tvåan också och så får jag se det här!?
Eh... Ah säkert jätte kul att få en uppföljare osv men borde man inte ha samma skådespelare då? Inte ens elefanthunden såg äkta ut längre.. Skådespelarna är inte ens i närheten av snygga längre ju.. Jag undrar verkligen vad dom tänkte med. Och en sak ska ni veta, när jag fick se att det inte ens var samma personer som spelar huvudrollerna så stängde jag ner hela skiten.. Jag blir så himla besviken på sånt.. Hur kan dom göra så mot en barnfilm??? Inte okej.. SÅ inte okej.
Det är såhär det ska se ut.. Inte som jumbobilden ovanför.. Usch säger jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela