´

dreams

Publicerad 2011-07-26 11:55:41 i Allmänt

Vilja sjuka drömmar jag har hela tiden.. Drömmer väldigt ofta att jag springer för att jag är jagad.
I natt gick jag och jätte många fler människor på stranden så blev det lågvatten så vattnet försvann. Sen såg man stora vågor som kom emot oss så alla sprang. Flertal dog och resten klarade sig. Sedan blev vi tillfånga tagna av en kille som ville "hjälpa" oss men han slog oss hela tiden osv. Vi rymde från honom och han sprang efter. Sen kom vi till en kvinna som också ville "hjälpa" oss. Hon gjorde samma sak, hon slog oss och tvingade oss till saker. Vi lyckades smita igen, utanför hennes dörr stod en kompis pappa till mig. Jag tog honom i handen och berättade att hans son hade drunknat. Inte för att jag vet vem killen i drömmen var, aldrig sett honom förut. (Undrar hur människor man aldrig sett skapas i drömmarna...) Han frågade om vi ville följa med hem till honom och dricka öl. Vi bestämde oss för att göra det för att komma undan den där kvinnan och mannen som redan var efter oss. Bli inte förvånade men han började också slå oss för att han sörjde sin son.. Eh ah vi sprang men han sprang iaf inte efter oss. Vi var jagade av mannen och kvinnan sen sprang vi in i skogen, därefter vaknade jag.
SLUT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela