´

Emelie och Herr bebis

Publicerad 2011-07-01 22:15:47 i Allmänt

Vilken tur jag har som har en svägerska som dyker upp under min tjuriga dag. Hon fick mig snabbt på bättre humör igen! Tog en kopp te ihop och bara pratade, super trevligt! Inte långt kvar till herr bebis kommer nu heller. Längtar så förbannat mycket.
Mamma kom hem med en ny telefon till sig själv. Det var på tiden måste jag säga. Men hur hon nu ska klara av en Xperia x10 mini, det får vi väl se inom kort. Än så länge använder hon fortfarande sin gamla telefon. Jag hjälpte henne med instalationer osv, knappt jag fattade ju och ändå är jag så himla smart ;) BLINK... Skämt och sido, mamma och pappa gick just ner och bastade, funderade på att joina dom en stund men jag känner att jag inte orkar det.
Funderar istället på att gå upp till min älskade bebis dator och kika på film tills jag somnar och tänka på min Victor.
Hundarna står och kysser varandra i hörnet nu också, dags att gå upp och ge dom lite privat tid? Dom har ju inte fått så mycket eftersom att jag har suttit nere hela dagen. Förstår dom. Nu blev det förmycket för mig.
Hörs sen eller imorgon fina läsare!

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-07-01 23:04:04

Va gullig du är Millan! :) Det var kul att bara snacka lite skit, du fick mig helt klart på mycket bättre humör med! Tror Herr bebis också vill ut och hälsa på faster Millan, känns som han försöker gräva sig ett hål ut just nu, inte en skön känsla! <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-07-01 23:39:46

Emelie; Ja, ibland kan jag allt! Men har Herr bebis väntat i snart 7 månader får han allt vänta i 2 till, vi vill ju inte ha en förliten Herr bebis ju :) Tror de här två månaderna kommer gå mega fort! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela