´

Förstörde min natt

Publicerad 2011-07-19 21:27:15 i Allmänt

Jävla skit, den ena natten förstör för den andra. Hade jag inte somnat vid fem natten till idag så hade jag inte somnat innan från åtta till tjugo i nio och då hade jag kunnat somna senare. Jävla skit också. Upp tidigt ska jag också, tur att det inte är ordet som inte bör nämnas - skola.
Ska joina Nelly i sängen nu och försöka bli trött igen. Eller jag är trött men jag lär inte somna för det så good luck.
Kanske är det här sista blogginlägget jag gör på några dagar nu. Kommer hem på söndag så jag bloggar då isåfall. Lovar att jag ska fixa ett tidsinställt inlägg om jag nu inte hinner blogga mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela