´

Klockan åtta

Publicerad 2011-07-15 12:48:23 i Allmänt

Vaknade första gången vid klockan åtta idag eeh, somnade om till tolv orkade inte gå upp då liksom.
Åter igen ska jag försöka äta lite, Nellyboy kommer till mig senare och håller mig sällskap under hela helgen, snacka om bästavän!

Anyway, vi kommer vara ensamma hemma hela helgen för mor och far ska på en sak som heter slottegille, slottejille eller hur fasen det nu stavas, vem vet... Det går ut på att slå gräs med lie på en meeeega stor åker. Det är mammas och pappas kompisar som anordnar det, dom bor på stället så de tar dit ca 70 pers som slår gräs osv och som tack för hjälpen bjuds det på gratis mat och gratis dricka av alla sorter. Nu undrar ni ju säkert "vem fan slår gräs frivilligt åt någon annan?!?" Ah det undrade jag också men sen visade det sig att det var kul när man väl kom igång, man träffar nya människor, sen på lördagkvällen så är det logdans(?) och det är typ det man ser fram emot. Aja nu vet ni lite vad det är!

Nu, frukost

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela