´

min bästavän

Publicerad 2011-07-01 17:47:24 i Allmänt

Sitter och kollar på simpsons i min ensamhet nere i soffan. Har dels myst mig in i min bästavän onepiece. Luvan är uppdragen och jag försöker få fram leendet på läpparna. Känner att bloggandet för idag inte kommer att ta slut fören jag somnar ikväll. Det var länge sen jag mådde såhär dåligt. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att få den där glada känslan tillbaka. Skönt att kunna skriva av sig, vare sig någon läser det eller inte. Just nu bryr jag mig inte.
Tycker rätt synd om människorna i min omgivning just nu. Det här går ut över alla andra. Ber om ursäkt för det. Speciellt till mamma det är mestadels alltid henne det går ut över. Förstår inte varför jag aalltid blir såhär så fort det händer någonting. Ingenting jag kan hjälpa dock. Man kan inte alltid se allting från den ljusa sidan. Jag måste stå ut en dag till. Klarar jag det?

Kommentarer

Postat av: becka

Publicerad 2011-07-01 19:06:57

förlåt att jag frågar men detta handlar väll inte om din pojkvän för ni är värkligen jätte söta tsm!

hoppas du mår bättre snart ialafall!

kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela