´

Mormor, o mormor..

Publicerad 2011-07-29 20:04:20 i Allmänt

Efter jag hade lämnat Amanda vid bussen så gick jag till mormor en sväng. Hon är så söt när hon tröstar mig genom att säga något i stil med " när en lämnar, finns tusen åter" Ja, hon har ju rätt i det hon säger, hon är klok. Jag var också rätt klok idag som åkte till stan med shorts och skjorta? Vad tänkte jag med där? Det blev rätt kallt när det började ösa ner regn.. Ehe. Funderar på att dränka mina sorger i en varm dusch. Nedrans otur att vattnet rinner rätt igenom ner till köket om man duschar för länge.. Dock händer det bara när jag rakar benen? Rätt skumt. 

Jag satt alla fall hos mormor i över en timme och bara pratade. Gillar inte när "morfar" ligger i sängen hela dagarna. Det hade varit mycket bättre om han blev frisk. Anyway, ska försöka ta någonting att äta nu. Kommer inte kunna somna ikväll heller känns det som. Inte okej att veta att man aldrig mer kommer få vakna upp med den där pöjken som har massa dåliga skämt i huvudet (förlåt victor) men dom är inte så roliga... "stenhårda fötter"? jag menar comeoooon du kan bättre än så ;)
Wello, ska försöka leva vidare nu! Chiao bela

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela