´

My stomach is killing me

Publicerad 2011-07-18 19:25:09 i Allmänt

Åter igen, dåligt med uppdatering. Det blir så när man ska ligga i en säng och mysa med sin pojkvän så lev med det :)
Har just kommit hem från en god måltid hos min morbror, grillad kyckling och potatis, nomnom!
Victor åkte just ifrån mig också så nu ses vi inte på över en vecka.. Det kommer dock bli underbart att få ha honom i mina armar igen efter en vecka i Danmark! Åker på onsdag som sagt. Måste börja packa, får ju allting sån ångest över vad jag ska ha med mig. Man vill ju inte packa för mycket och definitivt inte för lite.
Nu ska jag ta mig en dusch sen ska jag bara ligga i sängen och glo på tv.
Jag älskar dig Victor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela