´

Mystiskt

Publicerad 2011-07-02 11:52:47 i Allmänt

Min mobil började precis att lysa utan anledning. Den lyser fortfarande och vill inte slockna. Jätte läskigt tycker jag. Det hände en gång när jag skulle sova också, så var det kolmörkt i rummet så lyser telefonen upp hela rummet. Men som sagt, jag tror fortfarande att det spökar här hemma. Det lyser fortfarande och jag har skrivit det här inlägget med pauser osv så har hållt på med det typ tre minuter? Inte kul längre..  

Hur som hur så både somnade jag och vaknade på bättre humör. Precis när jag skulle sova så låg jag och tänkte på victor, och så börjar telefonen att lysa så kommer det ett sms från honom. Återigen mystiskt! Han gjorde iallafall min natt mycket bättre och dels min dag också. Så om ni nu förstår så får jag ju träffa honom en dag tidigare än planerat vilket är helt underbart. Nelly skrev just på facebook. 
Nelly: Hej :D
Jag: Hej :D
N: Vad gör du idag?
Jag: Just nu, ingenting. Senare skulle nog victor komma :D
N: Idag? :D
Jag: Nä förra veckan. Ja idag.
N: Men, jag och adam som hade tänkt komma och våldgästa..
Jag: MEN SÅNT SKA DU INTE SÄGA JU :'( NI SKA JU BARA KOMMA HIT DÅ FATTAR DU VÄL!?!??!, du är dålig på sånt.

Inte världens smartaste tjej som säger att dom ska våldgästa. Så nu vet du det tills nästa gång nelly! Och jag lovar att jag ska låssas som att jag inte visste något. Jag har inte skrivit någonting här heller.
Nu ska jag äta frukost. Så här får ni en fin bild på mig som felicia tog på mig. 

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2011-07-02 12:40:09

vad bra att du inte vet :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela