´

Regniga Danmark

Publicerad 2011-07-24 15:19:25 i Allmänt

Vilken tur med vädret vi hade, NOT. Anlände till hotellet runt halv två på onsdagen. Yrade runt på gatorna och försökte hitta ett ställe att handla mat på men det var omöjligt. Och vad är det för system med blinkfyrar i rondellerna? Eh snacka trafikolyckor.
Middagen på hotellet den kvällen var inte alls okej. Bara fett på köttet vi fick och Nellys mat var inte direkt någon höjdare heller. Inte en stjärnjäkel skulle dom fått. Möjligtvis en liten för colan men inte mer.
Efter maten på Onsdags kvällen så tog vi oss ner till havet och badade lite, snacka om att det var långgrunt. Hittade sjöstjärnor, visste inte att sånna existerade där.
På torsdagen tog vi oss till köpenhamn och gick på tivoli. Nelly ville ha med mig upp i slänggungorna som var väldigt mycket högre upp än lisebergs (bild kommer). Det var värre än jag trodde med min höjdrädlsa. Men jag överlevde!
Fredagen bestod av shopping i fredrikssund. Okej jag köpte ingenting mer än en rubics cube som jag försöker lista ut.
Lördagen åkte vi till köpenhamn igen och gick på "believe it or not" smått tufft att se såna sjuka saker som verkar så overkligt. Vi var även på guinness world records. Intressanta prylar. Bilder kommer senare!

Kommentarer

Postat av: ronja

Publicerad 2011-07-24 16:05:44

fin bild i headern!

Postat av: Nathalie

Publicerad 2011-07-24 16:10:04

Fin blogg, Har frågestund på min så fråga på om det är något du vill veta om mig :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela