´

SHISHA - STEAM - STONES...

Publicerad 2011-07-13 12:24:32 i Allmänt

Då var min vecka räddad. Beställde som sagt var hem tre olika smaker till vattenpipan. Både miljövändligt och hälsosamt, eller ah ni fattar. Inget nikotin och ingen tobak. Det består av små kladdiga stenar. Så nu blir det ingen rök som vi andas in utan bara ånga, alltså inte farligt. Det betyder att folk som inte får röka för sina föräldrar får röka det här! Bra va? Satans gott luktar dom också.
Beställde hem Körsbär, hallon och en smak gjord på en drink som heter Sex on the beach, även drinken är riktigt snuskigt god!
Blanda de här tre dofterna och det luktar himelskt! Pappa och jag trodde burkarna hade gått sönder först när vi satte oss i bilen för det luktade verkligen på direkten. Undrar hur det smakar, riktigt sugen på att testa men det är så fruktansvärt sorgligt att sitta ensam.

Kommentarer

Postat av: eeeee

Publicerad 2011-07-13 12:33:39

sex on the beach är as niceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!



saknar dig.........

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela