´

Svar - Emelie

Publicerad 2011-07-28 00:23:09 i Allmänt

Till att börja med sluta säga lilla flicka :( för det andra, ta inte drömmen ifrån mig om att jag ska bli längre (om inte lika lång) som min bror, vill att han ska lida lite över att lillsyrran nästan är längre än honom!
Det känns ändå knepigt att ha ont under knäskålarna flera gånger/ vecka.. Det kan ju inte vara normalt att ha ont så ändå om det nu inte är växtvärk.
Jag säger växtvärk så kanske jag blir längre än bror min trots allt!

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-07-28 12:45:31

Joho du! Men växtvärk kan du inte ha lilla gumman, för som sagt det får man när man växer som mest och du växer "tyvärr" nog inte så mycket mer nu :/ Sorry men det är verkligheten! Och du har ju inte så långa föräldrar så det är väl inte så konstigt heller :) Tycker du har en bra längd som du har nu! Men tyvärr det blir nog inte mer nu!... Jag slutade växa i 9an btw!

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-07-28 12:47:00

Emelie; Ah du ja:O Men du är ju lång som en skyskrapa :D

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-07-28 16:20:16

Spelar väl ingen roll att jag är lång :P Känner ingen som växt mer (som tjej) än 1-2 centimeter efter att dem börjar gymnasiet :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela