´

tror knappt mina ögon

Publicerad 2011-07-25 13:54:01 i Allmänt

Mamma väckte mig tidigt idag, vet inte vad klockan var direkt men det kändes tidigt. Dom skulle in till Stan och mata min brors ödla och bygga bebissäng. Hon undrade alltså om jag ville med men jag somnade om direkt och sov till ett istället.
Har precis duschat, ska snart ut och möta upp Amanda för att ta en liten promenad. Det var riktigt längesen nu. Behöver komma ut också istället för att ligga inne vid datorn hela dagarna. Kanske ska försöka ta vara på resten av sommarlovet? Ah får se hur det blir med den saken.
Dags att klä på sig lite, så vi hörs senare!

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-07-25 15:53:32

HÖ HÖ! Ödlan är min ska ta få tala om ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela