´

year one

Publicerad 2011-07-16 22:20:12 i Allmänt

Åh jag blir galen när jag kollar på folks tatueringar, måste verkligen boka en tid snart så jag kan få dit min efterlängtade lilla vän.
Ligger i sängen och kollar på filmen "year one" aldrig hört talas om men den är rätt så bra ändå.
Jag höll på att somna innan efter bastun, skönt att sova liksom.

Ska kanske sova snart så man orkar upp i vetig tid imorgon. Funderar på att ta ut hundarna på en liten promenix på morgonkvisten och sen göra klart tårtan.

Nelly ligger och skriver ner lite saker som vi ska ha med till Danmark när vi åker dit på onsdag. Kommer bli toppen måste jag säga, skönt att slippa Braås en vecka till, kommer ju dock sakna min finis till pojkvän väldigt mycket.
Söt han är som ringer och frågar om han ska komma hit imorgon, det gjorde min kväll kan jag ju säga, mega söt!

Ska kolla klart på filmen hade jag tänkt nu! Vi hörs imorgon chiaooo darlings!

Victor gröstad <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela