´

borta bra men hemma bäst

Publicerad 2011-06-25 22:15:00 i Allmänt

Det är som rubriken lyder. Det är skönt att va hemma igen. Fick ett väldigt fint bemötande när jag kom hem av en fin pojkvän som satt och väntade, mys!
Jag har levt på pizza bitar, pommes och tonfiskmackor hela veckan. Skönt med varriation när man äter pizza samma dag man kommer hem också haha.. Kan ju säga att jag har förlorat något kilo i alla fall!
bloggar mer när jag känner för det och hinner, imorgon ska jag hälsa på morfar på sjukhuset och ikväll ska jag mysa med min victor!
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela