´

oh sunny day

Publicerad 2011-06-12 19:46:51 i Allmänt

Vilket härlig väder det har varit idag, rätt skönt med lite variation ibland istället för bara mulet och äckelväder. Gick inte sova igår, eller jag var inte minsta lilla trött. Men efter en stund somnade jag bredvid en snarkande pojkvän, gött.
Låg i sängen en bra stund idag, vaknade vid tolv oups. Tog en dusch sen åt vi frukost vid typ två.. Det heter ju frukost om det är första målet på dagen även om klockan är över 12 va?
Solen var rätt lockande också så vi gick ut och satte oss där en stund sen tog vi oss ett dopp i poolen, det gick rätt fort upp därifrån i alla fall.
Åt middag sen åkte snyggpojken hem.
Ligger just nu och tråkar, och hoppas på att vi kommer hinna fixa ett pass till mig öhö. Det hade inte varit helt fel!
Jag har bestämt mig för att göra en samling med bilder på victor och hans jävla hand som alltid kommer med! På tal om ingenting då alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela