´

Två veckor

Publicerad 2011-06-04 10:40:16 i Allmänt

Hallihallå ute i lingonskogen.
Kunde knappt somna igår heller, tusan också! Steg upp för sisådär 45 minuter sen, drack lite te och gick upp igen.
Just nu väntar jag på att få ett litet sms från min bästhus så jag kan åka till henne och leka med henne hela dagen. Vi ska ha picknick ute i solen och dessutom ska vi åka inlines, omg jag kommer dö!
Kameran åker med förstås! Rätt viktigt när vi inte har träffats på två veckor nu eller hur? Så ni får förhoppningsvis lite bilder sen när jag kommer hem eller någonting. Ikväll kommer G-morbror hit med sin sambo, samt mormor, plastmorfar och Raimo och äter middag här! Så längesen jag träffade dom, då det ger vi tummen upp för!
Nu ska jag ta tag i att städa mitt rum innan jag ska åka! Vi hörs när vi hörs!
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela