´

7 år

Publicerad 2011-03-02 16:03:21 i Allmänt

Nu har jag städat mitt rum och det ser bra ut, gött. 
Jag råkade slå sönder en spegel innan, eller slå och slå jag tappade den i golvet. Eller den tappade sig själv i golvet för den låg i sängen och jag gick i sängen så den trillade ner, okej det blev för mycket. Vi gör det enkelt, en spegel gick sönder. Så nu räknar vi med 7 års olycka typ. 
Jag gick på knä i sängen innan (det lät fel) och så fick jag en lampa ögat när jag dammade av sängkanten samtidigt som jag slår ner en tv kontroll på golvet så alla batterier trillar ut och ja. Jobbigt läge.
Jag snubblade över alla sladdarna som ligger på golvet. Alltså jag pallar inte med otur. Men jag antar att det bara är jag och min vanliga otur. Liksom allting går sönder för mig, kläder, nya dyra saker liksom nä inte okej. 

Mina nya hörlurar blev stulna om ni minns, så jag köpte nya likadana men dom gick sönder fast dom funkar ju fortfarande men ah. Jag köpte en vinter jacka tidigt den här vintern, den gick sönder i dragkedjan så jag lämnade in den. Den jag har nu (likadan) gick sönder i fickan av en anledning som jag inte tänker ta upp för det ger mig dåliga minnen. Den gick även sönder på sidan, det är som att den spräcktes för att jag var för tjock eller något haha.

Förhållanden och vänskapsband går också sönder för mig, men det är ju en annan femma eller?
Okej fuck this shit, nu ska jag tända massa doft ljus och stänga dörren till mitt rum så det luktar gott här inne sen.
vackert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela