´

baby are you down.

Publicerad 2011-03-17 10:52:19 i Allmänt

Sitter i matsalen med gullFelicia nu. Har just haft idrott och det sög. Skulle hålla i lektionen med typ... tio andra eller någonting. Ingen gjorde någonting i min grupp men jaja.

Upptäckte min fina kommentar som jag hade fått idag om inlägget om fettsugning " skulle du verkligen behöva, fetapadda" eller något liknande. Väldigt fin kommentar eller hur. Ni tror att ni som skriver sånna sjuka kommentarer kan sänka mig så jävla hårt men vet ni vad? Ni lyckas inte det minsta.
Visst blir man väl upprörd men det är ju inte direkt så att jag går och lipar i ett hörn och typ svälter mig själv för att någon feg jävla anonym liten tattare säger att jag är fet? Haha patetiskt. Jag är inte tjock jag tycker inte det. Jag har en liten tjockismage men den är inte fet förhelvete ge er. Ni är möjligtvis avundsjuka eller någonting vad fan vet jag. Omogna som fan är ni i alla fall.
Säg vad ni vill, påstå vad ni vill, skriv och tyck vad fan ni vill. Men ni kommer aldrig lyckas sänka mig så jälva lågt så jag får dåligt självförtroende om det nu är det ni tror att ni kan ge mig. Ni lyckas inte bara så ni vet liksom.
Okej nu ska vi äta i alla fall. Men kom ihåg, så länge som jag har mina underbara vänner och en underbar pojkvän så lyckas ni inte med ett skit!

Kommentarer

Postat av: ppämela

Publicerad 2011-03-17 19:09:17

frågestund på bloggen, lämna en fråga? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela