´

Home

Publicerad 2011-03-31 17:09:56 i Allmänt

Fyfan vilket jävla skabbväder det var idag då. Blev inte alls pepp på att gå på stan men åkte in ändå. 
Hittade ett fint linne, en blus och nya trosor, tummen upp. Nytt solpuder kötes det också med tanke på att jag tappade det förra i golvet suck.
Så då var man 500:- fattigare men jag har fortfarande hela studiebidraget kvar, ska nog spara det som blir över efter jag har betalat paketet som snart borde komma ca 300:- Mja, jag är en riktigt duktig sparare faktiskt.
Jag är typ inlåst eller instängd på mitt rum, kommer inte ner till nedervåningen för att mamma målar trappan, så jag lär sitta här ett tag. Någon liten riddare som kanske kommer och räddar mig från draken (mamma) tihi!
Slänger upp bilder på inköpen sen när jag orkar. Nu ska jag bara lata mig och vänta på att kunna gå ner och göra te.. Kanske får klättra ner för relingen tänkte jag säga men ehm ah.. vafan heter det då? äsch ni fattar.
Helt sjukt vad jag saknar Victor, tror inte det är mänskligt att sakna någon såhär mycket. Dock har jag varit med om det tusentals gånger innan, men det känns alltid värre gången efter. Aja..
Taggar morgondagen i alla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela