´

vår sommar

Publicerad 2011-03-15 09:16:01 i Allmänt

Vi skriker ut det när vi ser det första tecknet ”det är vår!” Att gå från den kallaste vintern till att se den första blomman slå ut är underbart. Att vi har levt iskallt i nästan ett halvt år är rätt otroligt.
Nu är det vår! Mars månad och det är redan vår, två månader till sen smäller det över till sommar. Vår sommar. Härligt att kunna sitta ute en varm sommar kväll, knäcka den första cidern och ta en cigg ihop med härliga vänner. Att inte bry sig om ett dugg. Att känna av den härliga känslan när man har vänt på dygnet och kan vara vaken hela nätterna men ändå inte vara trött på dagarna.
Känslan när man ligger på stranden och man känner när solen värmer ryggen, det är nästan så att man känner hur solstrålarna nuddar kroppen i olika takter.
Det är nästan när den första blomman slår ut på våren som man kan börja samla krafter för att skrika ut ”äntligen sommar!”

 

Vi skulle skriva en text om valfri bild som syntes på tavlan. Galet

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2011-03-15 10:17:04

sv: kan du inte förklara då?



visste inte det :)

Postat av: Sabina - blivande ung mamma 18 ♥

Publicerad 2011-03-15 11:16:07

ja det är så mysigt inte långt kvar tills han kommer heller, tack så mycket :)

Postat av: eeeeeemmy

Publicerad 2011-03-15 13:16:29

ja vad annars hade du tänkt dig att han gjorde...hihi

ja men eller hur (a

Postat av: NELLY

Publicerad 2011-03-15 14:37:11

sv: jag frågade om det var bajs och du ba TYP :D



men nehä skit det då :o

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela