´

Det värsta man kan göra

Publicerad 2011-11-28 00:57:27 i Allmänt

Vilken idiot jag är som sitter vid datorn nu. Jag hade likaväl kunnat plugga. Jag hur pigg som helst, vilket är rätt sjukt. Jag borde verkligen inte vara så dum så jag sätter mig vid datorn och bloggar? 
Hade packat ner datorn i väskan och allting men så blev jag orolig för en sak och var tvungen att kolla upp det med hjälp av datorn. Får nog gå in lite djupare på det där någon gång, nu menar jag inte att jag tänker dela med mig det ut till hela bloggvärlden osv utan menar att jag får ta reda på problemet på något sätt. Orka gå och må dåligt över det. 
Kanske ska försöka att sova nu? Ska ju trotsallt upp om fem timmar. Hörs senare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela