´

Drama-queen emo i svart

Publicerad 2011-11-30 22:30:50 i Allmänt

Jävlar vilket hårt pass det var på idrotten idag... Dog nästan. Idioten till "instruktör" var idiot. Han kallade mig emo, drama-queen, du i svart. Han sa " du får priset för emo" Det sa han efter jag slagit i knäet i golvet efter att jag fick mjölksyra. Störde mig som fan. I början var det kul men inte efter ett tag. 

Följde med Nelly till ridningen och filmade henne där, åt och duschade när vi kom hem till henne igen. 
Har blivit beroende av ett spel på telefonen som Christoffer sa åt mig att ladda ner, sen säger nelly ÅÅÅ DET ÄR SKIT KUL!"  

Laddar min telefon lite nu sen ska jag sova. Lååång dag i skolan imorgon. Killme

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-11-30 23:53:14

Vilket spel är de? :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela