´

Jag mår bra med dig

Publicerad 2011-11-19 19:31:16 i Allmänt

Blev inget mer bloggande igår. Lagade mat direkt när Christoffer kom till mig sen kollade vi på film resten av kvällen. 
Vaknade runt elva idag, tog på mig en skjorta och gick ner för att släppa ut hundarna och ge dom mat och så sen gick jag upp och la mig bredvid en varm pojk. Gick inte upp fören senare, åt lite frukost sen gick vi upp och spelade alfapet. Jag vann för jag är awesome.  
Ja, nu sitter jag ensam på rummet och kollar på kick-ass. Rätt barnslig film men ändå väldigt "spännande"  

Ska ta mig ner till bastun sen sova. Skriver nog inte mer ikväll, får se lite! 

Så många gånger som jag har sagt att jag mår bra med dig, kan inte säga att jag har ändrat mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela