´

Skriv rubrik här

Publicerad 2011-11-20 10:41:49 i Allmänt

Somnade vid halv tolv igår, helt otroligt. Behövde nog det. Vaknade kvart över nio idag och gick faktiskt upp? 
Gick ner till mamma som satt i soffan och kollade på tecknat, väldigt söt. 
Dock är jag slut i huvudet nu, redan och jag har bara varit vaken en timme och en kvart ungefär.

Idag kommer min bror och dom hit, har inte träffat dom sen höstlovet. Jappe borde ha vuxit på lite!

Jag velar fram och tillbaka över om jag ska fixa mina naglar idag och sätta på tippar och så. Min längsta nagel jävel gick ju av i förgår.. 

Har ingen vidare blogglust av någon anledning. Ligger i sängen och känner lukten av kött.. Mår illa, undrar varför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela