´

Skulle gärna säga att jag är frisk

Publicerad 2011-11-27 11:19:13 i Allmänt

Jag förstår inte, oavsett om jag sover ut så är jag dödstrött. Jag tror inte jag mår helt bra heller. Jag är fortfarande sjuk och hängig. 
Hade gärna legat kvar i sängen och sovit fram till klockan ett, två om jag hade fått och tillåtit det själv. Men jag fick panik över att klockan var över tio och att jag var tvungen att plugga. Jag är så usel på det, att plugga alltså. Jag skulle pluggat hela helgen men vad hände med det? Jag läste igenom två av ca 15 papper igår på bussen.. Får helt enkelt se hur det går med det. Struntade i att plugga igår när jag kom hem eftersom jag visste att skulle ha hela dagen på mig idag eftersom jag inte ska göra något.  

Ska dra fram mina tre häften och börja läsa. Skulle gärna skippa det och sova ut istället. 

Ni kommer få ett nytt inlägg så ni får se vad jag köpte igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela