´

2 veckor av praktik

Publicerad 2011-10-16 20:41:04 i Allmänt

Imorgon går jag ut på praktik i två veckor, det vill säga - Ingen skola på tre veckor. Höstlovet direkt efter praktiken!
Hoppas på att vi får det kul, det är jag och Felicia som kör på samma ställe som jag var på i nian. ICA yee, respekt. Hade sinnessjukt kul när jag och bästavän var där sist! Hoppas på lika kul igen.  

Borde försöka sova eftersom jag inte fick värst mycket sömn i natt. 

Ska även köra igång med Zumban imorgon. (Har sagt det nu ett tag, men mamma har inte kunnat..) Men imorgon så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela