´

Att man kan störa sig så brutalt.

Publicerad 2011-10-21 18:40:59 i Allmänt

Helt okej dag. Småseg dock. Jag hittade en paprika med skägg. Den var så gammal och möglig så det hade vuxit typ bomullsliknande skägg på den. Mysigt. 

Slapp stå ute i kylan och vänta på bussen idag alla fall. Pappa var inne i stan och skulle hämta lite saker och handla till imorgon kväll.  

Ikväll får jag tjocka mig lite, pizza står på menyn igen. Tror jag måste börja varriera mig lite gällande smak på pizzan. Sen blir det bastu med mor och far och sedan bingen! 

Imorgon kommer finbesök, besthest kommer på middag med sina föräldrar. Riktigt trevligt. 


Att man kan störa sig så jävla brutalt så man blir arg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela