´

första av två saker, men motion fick jag

Publicerad 2011-10-17 20:37:01 i Allmänt

Känner att jag inte orkar något just nu. Jag vill sova, ska sova snart men pappa tvingade mig att äta så måste vänta tills dom kommer upp från bastun så dom kan göra mat åt mig eftersom jag är så slut i huvudet och inte orkar något. 

Första praktikdagen är avklarad, bara 9 kvar (räknar jag rätt nu..?) Orkar inte berätta om det, men jobbigt och lite kul var det. 
Fick vänta på bussen en halvtimme. Kom hem sen åt jag lite fort och så följde jag med mor min på zumba. Galet kul var det. Någonting man måste prova på i livet. 
Vat tvungen att basta också, vi har inget badrum just nu för det renoveras, så nu blir det bastu var och varannan dag i cirka fyra veckor.. 

Huvudet dunkar, måste sluta. Hörs imorgon.

Kommentarer

Postat av: kattisEriksson

Publicerad 2011-10-18 15:09:58

sv: Åh det låter ju as kul!! jag vill också göra nå sånt ju, vi är bara ute i skolan just nu, å det är inte kul!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela