´

Sovmorgon

Publicerad 2011-10-12 12:25:29 i Allmänt

Älskar att jag slapp ta 11.45 bussen till stan idag. Älskar att jag fortfarande ligger i sängen. Älskar att jag fick frukost (utan beställning) av Felicias söta mor. Älskar att jag är glad idag. Älskar att det bara är 2 heldagar kvar i skolan. Älskar att jag slipper skolan på tre hela veckor. 

Helt fantastiskt, vaknade en kvart innan veckarklockan ringde. Jag slog vad om det igår att jag skulle göra det utan "press". Felicias granne kom och knackade på dörren till rummet och sa att frukosten var klar. En fralla, två mackor och två koppar te senare ligger jag i sängen igen och väntar på att F ska komma ut från duschen. 

Återigen känns det som jag har en nål i ögat. Jag har blivit trött igen så får väl sova en stund innan vi ska ta oss till simhallen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela