´

strök till

Publicerad 2011-10-25 12:29:35 i Allmänt

Åh vad jag hatar den här jävla känslan, "hållatyst känslan". Man får en sak till sig som man blir ombedd att inte säga något, ni vet? Hatar känslan. Extra jobbigt om det är något som man egentligen måste få säga, men inte får. Låter väldigt komplicerat.  

Men jag har bestämt mig nu för att att gå tillbaka till jobbet imorgon och försöka köra dom tre sista dagarna trots förkylningen. Men fan vet, om jag kommer på kött och chark imorgon igen så går jag nog hem ändå. Hatar det stället. Orden som "Jag tror du ska få >stycka< lite kött sen, det skaver som fan och jag tror allt inom mig vill åka upp genom käften..
Hämtade upp lite rena kläder från källaren som jag ska ha imorgon. Strök även skjortan, tror det är första gången jag stryker en skjorta helt ensam. 

Det här lämnar jag till sist, men jag tror jag blev lite småkåt av doften som kom från sköljmedlet, drog upp gamla minnen ojoj så gott det luktade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela