´

Svar på tal "anonym"

Publicerad 2011-10-05 16:56:13 i Allmänt

Fick en mogen anonym kommentar innan. Något i stil med
"Kan man bli fulare? Inte undra på att någon kille inte vill ha dig så som du ser ut"

Svar på tal-
1. Ja, jag kan faktiskt bli fulare, om jag "anstränger" mig. 

2. Jag har inte påstått att någon kille vill ha mig, eller har jag? 

3. Jag har inte påstått att jag själv är snygg heller för den delen, jag har bara bra självförtoende. 

4. Jag har sagt det innan och jag säger det igen. Jag tar inte åt mig av skiten ni skriver. Det visar vilken nivå ni ligger på som skriver det, nivån under mig vill säga.
Att klanka ner på folk dels ANONYMT är så jävla fegt när ni inte vågar stå för det ni säger, skriver och gör. Ni är rädda för att jag ska få reda på vilka ni är bara. Har ni inget vettigt att säga, så säg ingenting alls - citat; Bambi

Ska jag vara ärlig, visst tar det emot någonstans när ni skriver massa skit till både mig och andra människor. Men jag tar absolut inte åt mig. Jag tycker synd om er patetiska människor som verkligen måste klanka ner på andra för att själva må bra. Vet verkligen inte om jag ska skratta eller gråta. 
Tänk efter innan ni skriver någonting. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela