´

träningsvärk

Publicerad 2011-10-06 09:16:19 i Allmänt

Det lönade sig igår med idrotten och powerwalken med mamma. Idag går det knappt att resa sig upp från en stol eller från en säng om man ligger ner. Magen och låren värker som satan, skön känsla! Det var längesen jag hade sån här hård träningsvärk.
Kör på sista dagen i skolan nu. Engelskan börjar snart, sen är det media dags. Har långdag idag, rätt segt men rolig lektion på eftermiddagen, hoppas jag i allafall.
När jag kommer hem ska jag packa, sova och lite så. Jag åker till Tranemo i natt klockan tre.. Ingen sovstund där inte. Skönt att vara ledig imorgon.
Nästa vecka är sista veckan innan praktiken och höstlovet. Tre veckor till höstlov, ledighet, frihet, well kalla det vad ni vill. Fyfan vad skönt det kommer bli!
Time to have lektion. Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela