´

Tummarna upp!

Publicerad 2011-10-05 16:22:33 i Allmänt

Hann med 14.10 bussen hem, skönt. Hann dock inte mer än innanför dörren fören mamma frågade om jag skulle med ut och gå. Var snäll idag så vi körde ut bilen till volvo sen gick vi hem med varsin hund. Det var skönt att duscha när man kom hem sen alla fall. 
Hade flowin (?) på idrotten, jag tror det hette så.. Jätte kul och jätte jobbigt och jätte svårt.. Jag tyckte det var jätte svårt alla fall, mina saker som man hade under fötterna flög iväg åt alla olika håll.. Men det var ett välbehövt pass, jätte skönt. Känner mig jätte duktig idag! 

Ska ta och klä på mig, gå ner och prata med mamma om vad vi ska ha för mat sen får jag se om det finns något annat att göra!

Visst ser det enkelt ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela