´

Kronjuvelerna

Publicerad 2011-09-16 09:12:52 i Allmänt

Laddade ner filmen "Kronjuvelerna" för ett tag sen, men det fanns bara "biokvallitén" så det var inte så intressant att kolla på den. Men igår ville jag ha något att kolla på så jag drog igång den.
Björn Gustafsson, Bill Skarsgård och Alicia Vikander är med i filmen. Alicia spelade Josefine i Andra Avenyn så det var lite därför jag ville se filmen.
Den var jätte bra, man förstod inte så mycket av den i början, den var lite krabbig. Den hade varit bättre om man sett den på bio eller vanlig dvd.. Det var ju som sagt väldigt dålig kvallité.
Man blir så arg när man ser filmen. Men jag tänker inte berätta varför, det får ni ta reda på själva! Helt klart en sevärdig film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela