´

ruinerad

Publicerad 2011-09-28 16:49:23 i Allmänt

Gick till Åhlens och köpte hårfärg efter idrotten... Ångrar köpet redan, 95 spänn för hårfärg?! Helt jävla sinnessjukt förfan. 
Ska nog ta och fixa till frillan lite sen. Klippa lite och så kanske försöka få mamma till att färga det om hon orkar, annars gör jag det imorgon (om hon vill utsätta sitt öga för dom starka ämnena) 

Idag gav jag verkligen allt på idrotten, vi hade innebandy och svetten rann som aldrig förr på en idrottslektion. Det var faktiskt kul idag, älskar när klassen kan vara så samlad så vi samarbetar med varandra, pushar på varandra och kämpar ihop som ett riktigt lag. (Fan vad djup jag blev nu..?) 

Borde börja plugga idag också, jag lovade faktikst Nelly att jag skulle läsa på lite av det.. Men jag är så jävla trött, orkar knappt hålla ögonen öppna. 
Äsch får försöka samla lite kraft..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela