´

Nattdags

Publicerad 2012-04-11 21:44:21 i Outfits

Har tvättat bort sminket, borstat tänderna och gjort en fläta. Jag är redo för sängen. Ville inte gå upp från sängen idag, det var så skönt. Tänkte att "imorgon har jag sovmorgon! Skönt det." men så kom jag på att det var onsdag idag och inte imorgon.. Surt men vad gör man.

Har lång dag i skolan imorgon också, men det går rätt fort. Hoppas vi får sluta engelskan tidigare som vi brukar få, vi får så lång lunch så då hinner vi äta på stan om någon av oss vill det, härligt.

Nu är det alla fall dags att knyta sig.

Här är en bild på farfars grav. Tycker det är konstigt att man kan sakna någon som man aldrig har träffat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela