´

Ber om ursäkt

Publicerad 2012-08-11 18:39:46 i Allmänt

Hallå på er, hoppas ni har haft lika fint väder som jag har haft idag!
Tog bilen och stack till stan med älskling idag. Han skulle kolla på ny mobil och sånt och jag skulle köpa hårfärg. Har fått sån grym utväxt.. Pinsamt ;)

Vi hittade bara en förpackning som var öppnad så Christoffer tog den och gick fram till kassörskan och frågade om det fattades något i den. Hade tur så han gjorde så jag fick betala halva priset ;) grymmaste pojkvännen någonsin.
Inte nog med det så bjöd han mig på mat också, ja bättre får man verkligen leta lääänge efter! Tur man slipper att leta.

Kom hem för någon timme sen så nu har jag målat lite på min blomma. NU är det bara kanterna kvar haha.. Tar väl tio minuter sen är den klar men det fixar jag imorgon om det är bra väder.

Vi var och kollade på en kamera till mig, kanske har hittar en nu. Bra pris med extra objektiv till också!

Ikväll kanske det får bli en bastu eller så går jag och lägger mig istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela