´

Det mest irriterande ..

Publicerad 2012-08-29 08:02:06 i Allmänt

Godmorgon på er gullisar. Idag Vaknade knappast av alarmet, utan av det mest irriterande sättet som finns - en surrade jävla fluga i mitt öra som bara envisas med att komma tillbaka ÄVEN om jag har slagit till den flera gånger.
Grejen är att de aldrig brukar komma surrandes när man är vaken utan det ska ske på pricken när man har somnat.
Jag gillar det inte alls..

Har i alla fall ätit frukost nu, Mosad banan och gröt och te såklart. (låter lite mer åt barnhållet när jag säger mosadbanan ;) men fan va gott det är!

Ska börja göra mig i ordning för dagen sen smiter jag!

Kommentarer

Postat av: Ellen Holgersson

Publicerad 2012-08-29 13:33:14

Hej Emilia! Din blogg är bra, men om du vill komma längre i bloggandet kanske du ska vara lite posetivare och typ lägga upp dagens outfit! Bara ett tips! ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela