´

En vecka kvar

Publicerad 2012-08-09 23:30:46 i Outfits

Hej på er! (känner att mina inlägg börjar bli jääävligt enformiga?!)
Nåväl, har bastat nu så ligger i sängen helg utslagen. Har inte varit inne mer än 15 minuter på hela dagen tror jag. Har inte skött maten alls idag.. Måste börja äta mer ofta och inte äta frukost vid halv elva sen middag vid sju?!

Målade min blomma sen ringde jag till Christoffer. Skönt att höra hand röst.
Ska snart sova så jag orkar med morgondagen också. Det skulle tydligen bli bra väder imorgon?

Imorgon är det fredag IGEN... Vilket betyder att det är en vecka kvar till skolan börjar.. Ja. Det fet suger rövhål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela