´

SAMMYS SEPTEMBER RAPE

Publicerad 2012-08-28 17:51:10 i Sammy bloggar

Började dagen med en söt och rar lilla syster som förstörde min sovmorgon genom att väcka mig vid klockan sex. Blev skit trött, tom för trött för att äta och jag blir ALDRIG FÖR TRÖTT FÖR ATT ÄTA!!
Vid tio hade jag och min lille Habibi Måns praktik. VI HAR DET SÅ JÄKLA BRA HAN OCH JAG!!! :D
Och visst är vi fett sexigt fula? 
Vi tog två timmars LUCHIS på EXCELLE. Har nu ätit snabbmat 14 gånger på 9 dar. Hälsosamt? 
 
Fick mitt vanliga sockersug idag, ni vet den jag får typ 4-5 gånger om dagen så skuttade in på ICA och köpte 0.7kg godis. Finns något kvar tror ni? Hähä

Ligger just nu i soffan och funderar på om jag ska dra mig ut på en powerwalk, FAST åh andra sidan så ligger jag nog kvar i soffan, väntar på att pappa kommer in med kladdkaka och lite glass. 
Runt sju kommer Bekks och Amal, då blir det mer fettomys, FÖR ATT DET ENDA VI KAN GÖRA ÄR ATT ÄTA :((((((((((((( 
Tre högljudta libaneser som skrattar så att käken går sönder, mina grannar hatar oss........ :( 
WE'RE LIKE THIS MINUS ONE
'
BJUDER PÅ EN TVÅ VECKORS GAMMAL BILD. Och säger PUSS,KRAM OCH NYP I STJÄRTEN! 
(MIN STJÄRT :(( MÅNS ÄR GRYM PÅ PHOTOSHOP!!!) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela