´

Charlie ST cloud

Publicerad 2012-12-14 21:10:44 i Allmänt

Hej på er. 
Känner mig återigen lite bättre men det kommer tillbaka om och om igen. Undrar när den här skiten ska försvinna. Jag lär säkert missa studentfesten på tisdag, as kalas. 

Just nu pluggar jag (JA ni läste rätt!!) Första (?) gången på den här terminen tror jag. Skönt som satan men ändå så klagar jag på det. 

Har legat nere i mammas säng hela dagen och bara varit. Slappat, frusit, mått bra, mått dåligt. Ah ni vet, samma gamla rutiner. 

Hoppas att eran fredag har varit till belåtenhet! Nu ska jag kolla på Charlie St Cloud

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela